باران عشق
LOVE RAIN
نوشته شده توسط : ☂مَهدیبا (MahDiba)♂♥♀♥♠

نخ دندان,روش استفاده از نخ دندان,مسواک زدن

روش صحیح استفاده از نخ دندان >> (+تصاویر)

متاسفانه اکثر مردم اطلاعات کافی درباره ی نحوه مراقبت صحیح از دندان های خود ندارند و رعایت بهداشت دهان و دندان را در این خلاصه کرده اند که مسواک بزنید… ،مسواک بزنید… و مسواک بزنید. در صورتی که مسواک زدن یک بُعد از مقوله ی بهداشت دهان و دندان است. حتی نحوه ی مسواک زدن مهم تر از مسواک زدن می باشد و کیفیت مسواک زدن مهم ترین چیزی است که کمتر بدان توجه می شود.

رعایت بهداشت دهان و دندان نیازمند داشتن اطلاعات وسیع در این زمینه است و این اطلاعات وسیع شامل شناخت اجزاء مختلف و بافت های موثر در سیستم تغذیه ای بدن، تغذیه و نقش آن در بهداشت دهان و دندان، رابطه صحیح با دندانپزشک خانواده، ترمیم به موقع مشکلات بوجود آمده در دهان و دندان؛ از جمله پوسیدگی دندان و بیماری های لثه ای و … می باشد.

از جمله عوامل موثر در بهداشت دهان و دندان، استفاده از نخ دندان است به جرات می توان گفت که ۹۰ درصد مردم از آن استفاده نمی کنند و بیش از نصف افرادی که از نخ دندان استفاده می کنند، از استفاده صحیح از آن بی خبر هستند. لذا لازم است که درباره ی روش استفاده ی صحیح از نخ دندان، توضیحات کاملی را به همراه تصاویر مربوط به هر قسمت برای شما بیان کنیم.



:: موضوعات مرتبط: ☻۩ دانستنیها و دیدنیها ۩☻ , روش صحیح استفاده از نخ دندان , ,
:: برچسب‌ها: روش صحیح استفاده از نخ دندان , نخ دندان , درمان دندان , دندان , درمان دندان , جلوگیری از پوسیدگی دندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1582
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 ارديبهشت 1397 | نظرات ()

دوستان عزیز برای بهتر شدن مطالب از پیشنهادات و انتقادات خود مرا آگاه سازید. م ب مهدیبا