" فال روز هفدهم تیرماه 1391 خورشیدی "
باران عشق
LOVE RAIN
نوشته شده توسط : ☂مَهدیبا (MahDiba)♂♥♀♥♠

کودک فال فروشی را پرسیدم چه میفروشی ؟ گفت به کسانی که در امروز خود مانده اند فردا را می فروشم

 

فروردین: امروز شما وظایف شغلی زیادی برای انجام دادن دارید و ممکن است دلتان نخواهد همه آنها را انجام دهید. برای اینکه شما می‌ترسید کارهایی که انجام می‌دهید آن طور که آرزو داشتید مفید نباشند. با وجود اینکه ممکن است در طول روز اصلاً وقت خالی پیدا نکنید، ولی به خودتان قول بدهید کمی استراحت کرده و برنامه‌های کاریتان را به بعد موکول کنید.

اردیبهشت: امروز سیاره بخت شما یعنی ونوس کمی سردرگم شده است، طوری که شما در مورد اینکه احساساتتان واقعی هستند یا نه به تردید افتاده‌اید. زمانی که شما می‌توانید در مورد مهارتهای خود صحبت کنید می‌توانید تصویری همراه با جزئیات در ذهن خود تجسم کنید. اما اگر بخواهید آنها را به واقعیت تبدیل کنید، شهامت خود را از دست می‌دهید. اکنون به جای اینکه سعی کنید احساسات پیچیده خود را با دیگران در میان بگذارید، فقط به حسهایی که می‌دانید واقعیت دارند توجه کنید.

خرداد: امروز ممکن است افرادی وجود داشته باشند که بخواهند به شما تکیه کنند، در حالیکه شاید شما توانایی کمک کردن به آنها را نداشته باشید. اما شما می‌توانید برای فردی که دوستش دارید نقش حامی را ایفا کنید. شاید شما این قدرت را دارید که هممه چیز را به وضوح ببینید و این خصلت شما را تبدیل به فردی آینده‌نگر کرده است.
 
تیر: امروز صحبت کردن در مورد تمایلات شخصیتان می‌تواند برایتان دردسرساز باشد. جالب است که کار کردن با واقعیت‌ها برای شما راحت‌تر است. اکنون که ماه در برج سنبله قرار گفته است شما را از درگیر شدن با مسائل حقوقی باز می‌دارد. به حسهای خودتان توجه کنید اما بر پایه عقلانیت کار کرده و نسبت به داده‌های بی‌اساس بی‌توجه باشید.
 
مرداد: شما می‌توانید خوب بودن و یا بد بودن هر چیزی را تشخیص بدهید، اما وقتی برای خودتان کاملاً واضح نیست به سختی می‌توانید آن را برای دیگران توضیح دهید. اگرچه برای شما راحت‌تر است تا در مورد چیزهایی که آرزوی داشتنش را دارید رویا‌پردازی کنید نه در مورد چیزهایی که واقعاً دنبالش هستید. اما الان لازم است که بعضی از مسائل به صورت راز پیش خودتان باقی بماند. بهتر است بعضی از مسائل را تا زمانی که وقت افشا کردنشان فرا نرسیده است پیش خود نگه دارید، و برخی از مسائل را به هیچ وجه نباید با کسی در میان بگذارید.

شهریور: حالا که ماه دوباره به برج سنبله بازگشته است، احساسات شما زیاد با منطقتان جور در نمی‌آیند. سعی کنید که مسائلی را که باعث ناراحتی‌تان می‌شود را حل کنید، برای اینکه شما مجبورید هم عقلتان را در نظر بگیرید و هم احساساتتان را، حتی وقتی که آنها در دو مسیر متفاوت قرار دارند. وقتی که در روزهای بعد نتایج کارهای شما شفاف‌تر شدند، مسئولیتتان سبک‌تر خواهد شد.

مهر: شما دیروز از حد خودتان تجاوز کرده‌اید و امروز لازم است که فکر خودتان را پاکسازی کنید. اگر مجبور شدید به اشتباهات خود اعتراف کنید از این کار خجالت نکشید. نسبت به حرفهایی که می‌زنید و کارهایی که انجام می‌دهید متعهد باشید، برای اینکه انقدر هم که شما فکر می‌کنید بد نیستند. به زودی شما توانایی این را پیدا خواهید کرد که به جای نگاه کردن به پشت سرتان پیش روی خود را ببینید، و این قدرت بسیاری از مشکلات شما را حل خواهد کرد.

آبان: ممکن است شما در مورد احساسات خود حالت تدافعی داشته باشید و اصلاً دلتان نخواهد در مورد چیزهایی که ناراحتتان می‌کند بحث کنید. اما ممکن است شما به سمت افشا کردن حقایقی که می‌بینید سوق داده شوید، که این موضوع مغایر با خواسته‌های شما است. درابتدا این موضوع شاید شما را ناراحت کند. ولی بالاخره خواهید فهمید که توانایی این را دارید که بدون هیچ مشکلی در مورد آنچه در ذهنتان می‌گذرد صحبت کنید و در عین حال دیگران هم هنوز شما را دوست خواهند داشت.

آذر: حتی اگر شما جنبه خیلی بالایی داشته باشید، ولی اگر نتوانید به اهداف خود برسید ممکن است به راحتی عصبانی شوید. در این شرایط صبور بودن برایتان کار خیلی سختی است، ولی برای شما حیاتی است که قدری تأمل کرده و به خودتان زمان بدهید تا برنامه‌های خود را توسعه بدهید. اگر شما فقط یک روی سکه را ببینید این موضوع باعث به وجود آمدن دردسرهایی برایتان خواهد شد، بنایراین عاقلانه است که تمام اهداف خود را پوشش داده و فقط روی یک هدف خاص متمرکز نشوید.

دی: یکی از افرادی که با شما رابطه نزدیکی دارد امروز از دادن اطلاعات مهمی به شما امتناع می‌کند. شما می‌دانید که چیزی را از دست داده‌اید و تلاش می کنید حقیقت را بفهمید. متأسفانه خط مشی شما زیاد مناسب نیست، برای اینکه ممکن است در آینده موثر واقع نشود. باید ابتدا در مورد نیازهای خودتان را بشناسید تا شاید بتوانید بیشتر از آن چیزی که انتظار دارید اطلاعات به دست بیاورید.

بهمن: امروز زمانی که شما در یک مهمانی هستید، ممکن است احساس کنید مورد تحقیر واقع شده‌اید. طبیعت شما به گونه‌ای است که با قدری هیجان موافق هستید، اما وقتی که شما مسائل را تجزیه و تحلیل می‌کنید متوجه می‌شوید که در این جور مواقع باید ساکت بوده و آرامش خود را حفظ کنید. شاید شما الان به چیزهایی که انتظار دارید نرسید، پس باید انعطاف‌پذیر بوده و سعی کنید از چیزهایی که دارید راضی باشید. 

اسفند: حواستان جمع باشد که موقعیتی را ایجاد نکنید که رئیس یا یکی از مدیران شما از دستتان عصبانی بشوند. اگر کسی جلوی پیشرفت شما را بگیرد و چوب لای چرخ شما بگذارد شما عصبانی می‌شوید. اکنون سرسختی نشان دادن ممکن است کاملاً بی‌نتیجه باشد، درعوض باید عملکردهای خود را برای دیگران شفاف ساخته و تا جایی که شرایطتتان اجازه می‌دهد سعی و تلاش مضاعف داشته باشید.
 
نظرات خود را با وبلاگ باران عشق در میان بگذارید !



:: برچسب‌ها: فال , فال روز , فال روز هفدهم تیر ماه 91 , تیر , طالع , طالع بینی , طالع روز , فال روزانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 1079
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








دوستان عزیز برای بهتر شدن مطالب از پیشنهادات و انتقادات خود مرا آگاه سازید. م ب مهدیبا